سرخط خبرها

تعبیر یک رؤیا | فوتبال دینش را به مسی ادا کرد

  • کد خبر: ۱۴۰۶۵۶
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
تعبیر یک رؤیا | فوتبال دینش را به مسی ادا کرد
قهرمانی بزرگ‌ترین سؤال هواداران فوتبال دنیا را هم جواب داد.

حبیب زهرایی | شهرآرانیوز؛ فقط باید هوادار دو‌آتشه مسی باشی که قبل از شروع جام جهانی، خواب اشک‌های این فوق‌ستاره را کنار جام ببینی و همین لحظه هم در پایان مسابقات رقم بخورد.

بدون شک امشب همه هواداران فوتبال طرفدار مسی بودند و معتقد بودند فوتبال باید دینش را به این فوق‌ستاره ادا کند.

اعجوبه آرژانتینی اشک ریخت و جام را به خانه برد تا به دنیا اثبات کند برای خاص‌بودن باید مسی بود.

همان لحظه‌ای که داور سوت شروع بازی را زد، طوفان آلبی‌سلسته شروع شد و همه آبی‌وسفیدها برای یک نفر جنگیدند. نیمه اول مسابقه فینال را یک بار دیگر مرور کنید تا درک کنید فوتبال یک ورزش نیست، فوتبال یک جنگ تمام‌عیار است.

بازهم همه آرژانتین برای مسی دوید و درست در لحظاتی که هواداران برای قهرمانی دودل شده بودند، فوق‌ستاره درخشید و گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند. البته تنها کسی که می‌توانست روی امپراطوری این اسطوره خش بیندازد، امباپه بود. جوان اول فوتبال فرانسه هت‌تریک کرد اما برای قهرمانی خروس‌ها کافی نبود.

این قهرمانی بزرگ‌ترین سؤال هواداران فوتبال دنیا را هم جواب داد. مطمئنا از امروز دیگر کسی نمی‌پرسد بهترین بازیکن جهان مسی است یا رونالدو؟ همه متفق‌القول روی ستاره آرژانتینی‌ها دست می‌گذارند. به‌نظر می‌رسد از همین حالا باید توپ طلای هشتم را هم برای مسی کنار گذاشت و کم‌کم عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را از روی پله و مارادونا برداشت و بدون تردید این مهر را روی نام مسی زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->